niedziela, 11 stycznia 2015

Liebster Blog Award :D

Hey, a więc zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Miodka xp. Za co bardzo jej dziękuję :). Ja zaś nominuję:
- http://will-love-you.blogspot.com
- http://dramione-to-nie-odkryta-milosc.blogspot.com
- http://i-am-still-learning-to-love.blogspot.com
- http://i-was-wrong-rywalki.blogspot.com
- http://w-chmurach-milosci.blogspot.com
- http://domsalazara.blogspot.com/2015/01/rozdzia-24.html

A więc to tyle osób :).  Liebster Blog Award polega na "-Bloger, który został nominowany do tej nagrody powinien odpowiedzieć na pytania zadane mu przez tego, kto go nominował
-Dostaje się 11 pytań, następnie odpowiada na nie, później nominuje się kolejne 11 osób (należy poinformować je o tym), na koniec pisze się 11 pytań i te nominowane osoby powinny na nie odpowiedzieć
-Wybiera się blogi, które mają mniejszą liczbę wyświetleń.
-NIE MOŻNA NOMINOWAĆ OSOBY, KTÓRA CIE NOMINOWAŁA. "

ZAPRASZAM DO MOICH ODPOWIEDZI! :D 

1. Twoja ulubiona postać z HP?
- Na pewno nie będę oryginalna, ponieważ to Draco jest moją ulubioną postacią. A dlatego, ponieważ po części troszkę mnie przypomina, jest jeszcze wiele rzeczy za które go lubię, ale nie będę popadać w szczegóły :D.

2. Twoja ulubiona część HP? 
- Harry Potter i Kamień Filozoficzny oraz Insygnia Śmierci *.*.

3. Ile masz lat? 
- 13, chodzę do 1 gimnazjum :p.

4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Czytać książki i spotykać się ze znajomymi. :D Ogółem do tego jeszcze jeździć na rowerze, ale jak na razie pogoda na to nie pozwala :(.. Ostatnio zainteresowałam się bieganiem i mam zamiar jak tylko zrobi się ciepło biegać na dystanse, może jakąś koleżankę jeszcze namówię do towarzystwa.

5. Od jak dawna piszesz Dramione? 
- Od dawna marzyłam żeby zacząć pisać, jednak jakoś nie była do tego przekonana, ponieważ nigdy nie umiałam rozwijać za bardzo opisów. Ale w końcu się skusiłam i piszę od tych świąt. :D  

6. Twoja ulubiona książka?
- Szczerze jest ich bardzo dużo podam 3 serie. A więc seria "Wodospady Cienia", "Dary Anioła", "Harry Potter.." to takie 3 serie w których się zakochałam od początku i każda książka mi się podobała i będzie podobać ♥. Oczywiście to nie wszystko, ale nie będę wymieniać, bo jakbym miała to robić to by się z milion książek znalazło xp.

7. Twój ulubiony aktor/aktorka?
- Bardzo podziwiam Evanne Lynch, Toma Feltona, Godfrey'a Gao no i oczywiście Emme Watson :D.

8. Co robisz jak brak ci weny?
- Hmmm.. Jak brak mi weny to najczęściej słucham muzyki lub czytam dramione innych osób. Wtedy zawsze wpadam na moim zdaniem dość dziwne pomysł. xp :D Tak jak ostatnio było np. z Draconem.

9. Czego nie lubisz kiedy czytasz jakiegoś bloga? 
- Nie lubię widocznych, dużych błędów ortograficznych. Jeszcze tego gdy są pokazywane zdjęcia stylizacji jakiejś postaci i neonowych kolorów na blogu. Np. Jak tekst jest jaskrawo żółty. ;)

10. Czy żałujesz, że zaczęłaś pisać Dramione?

- Szczerze, to nie żałuję. :D Podoba mi się to, że jestem do czegoś zobowiązana i uwielbiam także to, że mogę dzielić się swoimi pomysłami z innymi, nie tylko na żywo. :).

11. Jaki masz kolor oczu?
- Błękitny, niebieski ♥.


~~~~~~

 Pytania do nominowanych:
1. Czy podczas czytania Dramione/opowiadań lubisz słuchać muzyki?
2. Co robisz, aby rozpowszechnić swojego bloga?
3. To twój pierwszy blog, czy któryś z kolei?
4. W jaki okolicznościach wpadłeś na pomysł pisania opowiadań? :D
5. Lubisz kiedy wchodzisz na jakiegoś bloga i od razu leci muzyka? :p
6. Ulubiona seria/książka?
7. Jesteś osobą otwartą czy bardziej skrytą? :)
8. Pisanie jest dla ciebie czymś w rodzaju uspokojenia czy np. rozrywki? ;)
9. Gdzie piszesz nowe rozdziały zanim dodasz je na bloga? :) (np. na kartce, w wordzie itp)
10. Jaki aktor wzbudza u ciebie jak najbardziej pozytywne emocje? :)
11. Czy zdarzyło cie się płakać lub śmiać się na głos podczas jakiegoś momentu czytając HP lub inną książkę? Jeżeli tak to co to była za scena i książka? :D :)

Mam nadzieję, że pytania się podobają i zapraszam tak przy okazji na przeczytanie innych notek na blogu ;). INFORMUJĘ JESZCZE, ŻE 3 ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ ZA OK. 3/4 DNI. Z POWODU BRAKU WENY... ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz